Ny bloggdesign.

2009-06-17
16:20:04


Japp, det är inget skämt asså ;) För alla er som ser min "vanliga" bloggdesign, tryck på f5 knappen.
Jag vet, jag byter jätteofta. Men det är för jag ALDRIG & då menar jag ALDRIG blir nöjd.

Imorse vid sju skjutsade jag Elina till mormor & morfar, dom skulle fiska hela dagen lång.
- Vilken tur att jag är världens bästa syster som ställer upp då! (Även fast klockan är 07.00!!)
& inte nog med det, jag skjutsade faktiskt Erika (+hennes kompisar) till stugan igår, inte illa vad snäll man kan vara.


Sen åkte jag till doktorn, helt meningslöst om ni frågar mig. Det hon sa till mig kunde hon lika gärna sagt på telefon.
Bläää.

Måste bara få ut mig lite ilska.... !!#"¤#%?"#)#=!"?%)!
Det där var för att jag fått en räkning på mitt busskort (som Elina av misstag använt efter jag hoppat av) på fukking 1300.


 
Kommentarer

Kikar in =)

2009-06-17 17:01:05

okej, men det såg väldigt mysigt ut att bo där, Hoppas du kommer trivas och sakna mig :D hihi



Vad fin bloggen blev, denna måste du vara nöjd med ju :) <3

2009-06-17 18:58:13

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.