godmorgon torsdagsfolk!

2009-05-07
09:13:36


Godmorgon. Har inte sovit så här skönt på lääänge, det har jag nog darl att tacka för. 
Vaknade även flera gånger & kunde inte andas, men Maths sa hur jag skulle andas :) (medicinen hjälpte inte)

Just nu sitter jag uppe & väntar på att klockan ska bli tio, för då kan jag gå & väcka baby & sen förhoppningsvis åka ner på banken & fixa så jag får internetbank! :)

Idag blir det nog bara lugnt, ska bara vara hemma & inte göra någonting. 
Kanske hittar på ngt bus med bloggen, vem vet? :)


 
Kommentarer

Oj, precis efter studenten och allt...

Japp, min man har två barn :-) Willma 4 år och Felicia snart 11 månader. Mina små älsklingar!

Fasen vad härligt att du har jobb i Norge. Du kommer tjäna kosing vill jag lova!

2009-05-07 11:23:13

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.