lilla lilla lillasyster, ♥

2009-05-05
10:25:55


Igår efter jobbet så åkte jag ner till Ronja & David. Ronja var supersjuk i sin tand så hon låg bara i soffan och slöa.Maths var även där och snacka bilar med David typ ; )
När vi varit där typ 45min så ringer mamma och säger att Erika (lillasyster) inte kan andas & att vi måste hämta henne och skjutsa in henne på akuten.
Så när vi kom in fick hon direkt komma in, dom mätte tempen, som var över 40grader, sedan fick hon andas in olika saker & fick dropp. 
Hon hade typ 1000slangar i sig tror jag, stackars liten..  Så hon fick sova över, med mamma som kom efter sitt möte var slut.
Sen åkte jag & Maths hem till honom, vi fikade lite sen sov vi. Så vaknade jag imorse vid halv sex & kunde inte somna om, jag visste att Maths klocka skulle ringa klockan sex så jag låg och drog mig lite tills han vakna, så jag kunde he på tvn.
Tog tjugo över åtta bussen till stan, sen tio över nio hem. 
Och här sitter jag, vid min nyformaterade snabba dator, det känns skönt : ) 
Nu ska jag intstallera photoshop.



 
Kommentarer
16 år och ska bli mamma! http://elinzollet.blogg.se/

Magbild kommer imorn, för det är ju imorgon jag går in i vecka 24. :).

2009-05-05 11:00:24

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.