nykter igen efter en helg full av fylla.

2009-05-04
12:38:11


Ojoj, har just vaknat till liv efter en supertrevlig 3dagars helg. 
- Tack allihopa!! :)

Och så måste jag tacka allihopa för alla fina presenter jag fick i torsdags, :)
TAAAAAAAAAAAACK! 

Jag hade värsta sjuka drömmen inatt. Det var några killar som kidnappa mig upp till någon slags lägenhet, det var även typ 10tjejer till där. Det sjuka var att Maths var en av dom som kidnappa, och vi var fortfarande som att vi var tillsammans, men bara det att han lämna mig där när han skulle hem.
Iaf så lyckades jag rymma, med mormor, morfar, Maths mamma & pappa. Men sen hitta Maths mig, och förde mig tillbaka till den där skitlägenheten. Sen vakna jag.
As hemskt var det iaf, kan inte förklara riktigt :P haha.

Nu ska jag fixa i ordning så jag kan formatera skitdatorn.
Hejs.


 
Kommentarer

Grattis ännu en gång! Vad fick du för roliga presenter då? :) <3

2009-05-04 21:12:35

Grattis ännu en gång! Vad fick du för roliga presenter då? :) <3

2009-05-04 21:13:19

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.