Hjälp mig, im going crazy without your love.

2009-09-01
10:03:44


Eeey! Har lämnat barnen nu, tvättat, hängt tvätten, slängt in en ny, vikit tvätt, bäddat sängar & gjort frukost :) Hihi.
Känner mig superduktig faktiskt! :) Och Helene blir så tacksam när jag gör ngt, och då är det ännu deiligare! :)
Jag sov hos Cissi inatt, ASSKÖN säng om jag får säga det själv! Vi började kolla på första säsongen av "Gilmore Girls", vi ska bli besatta...
Var faktiskt duktig & tog mig iväg så jag var här hemma innan sju! YEY på mig!!!
Nu ska jag gå upp & göra mig en latte, och sen mysa framför tvn..
Skulle egentligen träna, men jag tror inte jag hinner, för jag ska göra rosa/röda blodkakor (pannkakor).


 
Kommentarer

sv: haha nej men det är kul :D norska är så roligt.



blodkakor? man vill aldrig mer äta pannkisar när dom kallas för blodkakor. uuh. haha.

jag vill komma :) men jag är fattig som minsta, sletnaste, gråaste jävla kyrkråttan. kommer du komma hem något innan oktober? jag drar nog 1 oktober. <3

2009-09-01 13:21:45

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.