Måndagmorgon.

2010-04-26
07:38:46


 

Godmorgon!
Idag är det 4dagar tills bby kommer, egentligen skulle han kommit på torsdag, men kommer på fredag ist, på min födelsedag. .

 

Shit, jag är i chock över att tiden går så himla fort. REDAN ett år sen jag hade min 18årsfest, galet va?


Jag har iaf haft en underbar helg hos Ronja med familj. Så himla kul att träffas efter dessa år.
Vi spelade kort, spelade lite tvspel, prata & bara tog det lugnt, sånt som jag gillar! : ) hihi. 
Nu har vi iaf lovat att det inte ska vara nå länge tills vi ses nästa gång, kanske när Meija kommit, eller kanske innan, det märks! :)

 

 

 

Nu sitter jag & väntar på att killarna ska vakna, vilket nog är vilken sekund som helst :) Så jag ska förbereda lite frukost till dem.

Ha en fin dag allihopa!



 



 
Kommentarer

sv: okej det lät ju trevligt :)

Näe, det blev inge Sundsvall. Vi var bara hemma och tog det lugnt.



Helt sjukt att det är 1 år sen du fyllde 18 :D

<3

2010-04-26 19:05:32

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.