Myspys!

2010-04-13
20:41:42


Idag efter dagis tog jag med grabbarna till en lekpark ca 1.5km från dagis, dom tyckte det var superskoj!
Och jag tyckte nog att det var minst lika kul ; ) Och så hade jag såklart med fika, det är ju ett måste när man ska på picknick, eller hur? :) Vi var där i 2timmar, sen vandrade vi hem, och ja, dom gick faktiskt oxå, duktiga killar! :)
Sen när jag kom hem fick jag vet att AnnaCarin är sjuk, magsjuk! Fyyy, stackarn! Så jag la killarna & sånt, så hon slapp.
- Jag är sååå snäll, världens bästa barnflicka. . Hehe
Kan man annat än att vara lycklig när det är varmt & härligt? 


 
Kommentarer

jag tror baskemig att du är världens bästa barnflicka.

2010-04-13 22:28:06

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.