Nu blir det fredagsmys!

2010-02-05
13:33:00


Ohyeah! Har slutat för dagen, känns så jävla bra måste jag säga! :)
Städningen gick lätt idag, var på bra humör & tog mig tid att slappa lite emellanåt.

Har pratat med darling oxå, så jag är extra lycklig :D
Vi firar ju 17månader idag, oooooh im so in love!
- Älskling, du är det finaste på jorden . . efter oss ♥

Ikväll blir det mys hos Malin, wiiii, längtar! :) Vi ska bara slappa och ha det supermysigt!
Jag har ju bara denna helg & nästa kvar här i Norge, så vi får umgås det mesta som går! :)






Ha en fin kväll med massa fredagsmys!! :)

 

 



 
Kommentarer

vadå sista? nästa då? kommer du inte om 2 veckor? ska du komma hiiiit? <3

2010-02-05 20:39:14

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.