Utmaning!

2010-01-13
09:08:53


Jag blev utmanad av Jullan . .
VAD GJORDE DU FÖR 10ÅR SEDAN?
Då var jag 8år, gick i 2an. Jag, Mathilda & Carro umgicks med Albin & co. Det var oxå då vi umgicks med Martin Å. Vi hade en fest när Carro fyllt år, då vi hade snott öl som vi hällde i bålen & snus som alla delade på. . Åh herregud.

VAD GJORDE DU FÖR 1ÅR SEDAN?
Då hoppade jag av skolan, hade 2 städjobb & umgicks med Viktoria . . Lilla saknade vännen.


FEM SNACKS DU GILLAR
Popcorn, nötter, choklad (för mig är det snacks) & sen kommer jag inte på mer.

FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN PÅ UTANTILL
Alla kniven i hjärtat sånger.











FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR 
Resa & bjuda min familj & vänner, köpa en BMW, flytta ihop med Maths i ett hus, shoppa gärnet & sluta jobba.

FEM DÅLIGA VANOR

Äter alldeles för onyttigt, lägger mig lite för sent på vardagar (och helger), dricker för ofta, dricker för mycket kaffe & . . . kommer inte på en sista..


FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA

Träna, umgås med familj & vänner, vara med älskling, shoppa & resa.

FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA

OJ, den var för svår för mig. . men kanske, nä kommer inte på, dock finns det säkert massor!

 

FAVORITLEKSAKER
Tvspel, ds, singstar blablabla, det räknas..

FEM JAG VILL SE GÖRA DENNA UNDERSÖKNINGEN
Eveliina, Cissi, Elina, Sunniva & Emilia!


 
Kommentarer

Nej dum som jag ær gjorde jag inte det haha! Jag førstår inte varfør man ska gøra det ens...

2010-01-13 11:10:19

jag var duktig nog och gjorde den efter ditt telefon HOT !!

2010-01-13 13:40:31

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.