lördag - tisdag.

2010-07-06
11:32:52


Hejhej bloggen!
Är ju i Östersund nu som sagt, och har inte haft en tanke på att blogga!

Men ska ta allt från den dagen vi åkte från Stockholm. .
05.00 lämnade vi Stockholm, och kom fram till destination 1 -Borlänge vid 08.00, där vi hämtade Love, Elinas hundvalp. Söt, men jag är väldigt allergisk mot den.
När vi åkt ca en halvtimme från Borlänge går bilen sönder, och vi får köra ca 20-45km/h i flera timmar, alltså, MÅNGA timmar. .
När vi kommer till Åsarna går bilen inte alls, då kommer Maths föräldrar och ska bogsera oss, men tror ni bogserlinan håller? NEJ, så vi får vänta ytterligare ett tag för att få tag på en ny - som höll.

Vid 22.00 kom vi äntligen fram till Aspås, där min familj (Jocke inräknad)+ Maths familj + Elin P var. Vi drack lite vin & hade det trevligt.


På söndagen gjorde vi inte så mycket, jag & Maths for ner till fasterMaria & Emil, kollade på film & sov över.


Igår åkte jag & Maths till Strömsund & köpte en ny bil, eller han köpte en ny bil. Och efter det drog vi till Emil & Maria igen, drack massor av kaffe, åt jordgubbar & fick en massa kläder : )


Nu ligger jag hemma hos Maths, väntar på frukost ; ) hihi. Senare ska vi tillbaka till Aspås, har lovat mamma att hjälpa till med storhandlingen som tack för att vi fick låna bilen igår till Strömsund.



Nu kom min frukost ;


 
Kommentarer
mamma

Ni kom till Aspås vid halv åtta.....;)

2010-07-06 13:18:34
PHOTOS BY NATALIA. http://nataliasoder.blogg.se/

Så fin blogg :D

hur mår du? =)

2010-07-07 16:12:43

digger bloggen din!

koslig med kommentar tilbake :- )

2010-07-07 23:36:38
Anonym

Hejsan mitt namn är Canez och jag bloggar på nattstad. Driver en skönhetsblogg med massa nya tips varje dag, har också lite andra kategorier som kan vara roligt att läsa om, titta gärna in. Kram canez <3 // www.nattstad.se/caanez

2010-07-08 11:48:33

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.