Stockholm : )

2010-07-28
10:49:55


Hejhej bloggen!
Igår började jag, Elin & Mathie våran resa ner till Stockholm. Och det gick toppen.
När vi kom fram till Djursholm väntade en fika med världsbästa AnnaCarin & Mackan, sen vidare ner till "mig" och packa ihop allt. Eftersom att jag ska flytta hem till Östersund & börja plugga igen. . Var jättejobbigt, men ändå skönt att jag kommer igång med skolan .  .
Åh vad jag kommer sakna mina sötnosar -.-
Direkt när vi klev ur bilen hemma hos moster fick jag superont i magen, hade så ont så att jag grina. Och har fortfarande ont : ( Vet inte alls vad det kan vara. . BLÄ
Det är iallafall jättevarmt här! Dock inte soligt, men vafan, 22 grader är toppen! :)
Nu ska jag väcka dom andra! PUSS


 
Kommentarer

<3

2010-07-28 11:26:10
mamma

vi har 22 och sol ;)

2010-07-28 13:23:25

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.