Ett två tre, fanta & rosé

2010-06-19
20:37:02


Har en sjukt värdelös låt på hjärnan, " ett två tre, fanta & rosé " . Kissie är även med där, och dansar som om hon står mitt i skidbacken, moahahha.


Just nu ligger jag halvdöd hemma hos Jossan. Är så sjukt trött, och helt utslagen. Och eventuellt ska vi till Gubbängen senare, där Hanna är med hennes jobbarkompisar och spelar brännboll & grejer. Men får se, jag är ju som sagt halvdöd.


Ska försöka göra en bloggdesign åt Jossipossi oxå, får se om jag finner ork till detta ;)
Ha en toppenkväll!


 
Kommentarer
Fannie & Annie :) http://crazytjejerna.blogg.se/

fiin blogg , titta gärna på våran , vi har också frågestund på våran blogg så du får gärna fråga en fråga om du vill :D

2010-06-20 18:49:34

:D

2010-08-19 23:14:12

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.