Sämsta raggningrepliken!

2010-06-22
12:35:40


Tillbaka från både skolan & läkaren. Allt har gått toppen! Dock tyckte dom på sjukhuset att jag skulle betala 150kr för att var dit. Jag vägra, det enda jag gjorde där var att vänta & sedan träffa en brud i 2 sek för att säga vilken medicin jag ville ha utskriven. Så jag behövde inte betala, mohihi.
Hahhaa. När jag skulle parkera på sjukhuset möter jag en kille (som oxå kör bil), när jag hoppar ur bilen och vänder mig om ser jag honom där & han ba " du är verkligen det vackraste jag har sett, var tvungen att vända för att fråga. . . skulle du vilja gå ut med mig? jag bjuder på middag " HAHA, jag ba " Nej, jag har pojkvän " och typ halvkuta därifrån! Han var seriöst 30+.



Nu ska jag ut & sola å bada. Ha en toppendag!


 
Kommentarer

fin header!



kanske kunde du rösta på mig i en outfit tävling jag är med i?



http://www.ellos.se/ListPage/Category.aspx?CategoryId=49792&id=218&action=confirm



där är mitt bidrag skulle vara tacksam om du röstade, kram :)

2010-06-22 14:12:46

nere vid vänster ben tänkte ja ha den :)

2010-06-22 14:20:36

Vad bra att du slapp betala!



ps. var gärna med i tävlingarna i min blogg.se Ds.

2010-06-22 16:02:13

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.