What to doooo?

2010-06-21
07:41:43


Godmorgon!
Tror inte det finns någon just nu som nyser lika mycket som mig. Redan har jag nysit ca 40 gånger, och jag klev upp för ungefär 20 min sen. UUUSSSCCCCCH!
Har iaf hunnit äta frukost. Det blev äggröra, sen några jordgubbar & en kopp kaffe. Nyttigt? Ja. Duktigt? Ja.
Nu måste jag bara fortsätta med detta, och inte ge upp! Och även komma ihåg att dricka mycket vatten, det är viktigt!
Åh, jag får långhelg. Får helg redan på onsdagkväll, sköööööönt right?! :) Men vet fortfarande inte riktigt vad jag ska göra på midsommar.
1. Maths vill att jag ska komma hem & fira med dom, hans pappa betalar resan.
2. Jag stannar kvar i Sthlm, och är hos moster.
3. Jag följer med AnnaCarin, Marcus + familj till Västervik
4. Jag åker med dom & hoppar av efter en bit på vägen. .


 
Kommentarer

Søt header med nydelig design!

2010-06-21 07:46:56

Åh tack så mycket för kommentaren ochd roligt att du har hittat min blogg! Jag svarar på kommentaren på det här viset då jag inte riktigt har kommit underfund med hur man annars skulle bära sig åt :) til ffrågan nu då, han blir exakt fem månader gammal sista juni, tiden går så otroligt fort! Känns som att det var igår vi låg på bb :)

2010-06-21 09:21:15

Ja det gör den verkligen! Fin blogg förresten :-)

2010-06-21 10:00:15

utmärkt fotograf på bilden, jaaa. Borde få en länk för den :P

2010-06-21 14:08:17

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.