24 Mars 2010

2010-03-24
08:11:08


Yes. . Hann precis stoppa i mig sista tuggan av frukosten när jag hörde att barnen vakna där uppe, det kallas tajming ;)
Nu sitter dom i varsin sida av rummet, med en varsin flaska joggis & myser framför tvn, dom är så söta dom små liven!
Snart dax att börja med påklädning, och sen gå ut i det fina vädret! Tänkte ta mig en långpromenad efter jag lämnat dom, men jag känner mig själv, kommer inte bli en meter mer än vanligt ;)


Imorgon fyller Olivia 2 år, kan ni förstå? Det är helt sinnessjukt.
Jag har fått ledigt på eftermiddagen imorgon, så efter jag lämnat barnen åker jag direkt till Haninge.
Vi ska kanske gå på badhuset eller något annat roligt.
Och på söndag har Olivia kalas, så då ska jag oxå dit.
Hittade en lite prillig header som jag hade för några år sen, haha.



 
Kommentarer

Haha, vilken söt header :D

& grattis till Olivia, det känns verkligen inte som att hon blir så gammal! :O

2010-03-24 10:03:17

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.