"Det finns inga blommor i monsterlandet."

2010-03-19
08:14:00


Godmorgon!
William kollar på tv & Victor har ännu inte vaknat, så jag passar på att uppdatera lite.

Idag står Sunniva på listan, dock skulle vi mysa, men hon har fått för sig att vi ska vina. . dock har jag varken lust eller pengar, så jag skippar nog det. Dessutom har jag blivit gammal, så jag ska nog ta det lugnt med alkoholen ;) haha.

Alltså, jag måste bara nämna en riktigt sjuk sak. .
Nästa sommar fyller jag 20 år, fattar ni?! 20 år, och inte nog med det, utan Elina, å alla hennes småttingkompisar fyller 18 då, det är ju ännu värre! Vafan. . nu blev jag arg oxå, arg på att tiden går så fort.
Snart slutar jag väl här oxå, skulle inte förvåna mig om ett år bara flyger iväg medans jag slumrar till.
- Nä, nu får tiden sluta springa iväg, jag vill hinna njuta & sånt med.

Aja, igår kom mina foton, riktigt fina & riktigt många.
Dock ska jag nog beställa ett gäng till, och sen ska jag nog köpa så jag kan göra något kul med dom.

Jag hoppas alla får en helt underbar helg, det ska jag ha!





 
Kommentarer
emilia

tusen tack! ska prova de nu

2010-03-20 01:09:44

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.