Fingret.

2010-03-27
20:37:53


Imorgon har Olivia kalas, det börjar klockan två. Men jag har lovat moster att passa barnet innan, så hon & Rolle kan fixa iordning allt, utan att hon är "i vägen", eller så skulle hon sätta mig i arbete, men jag tar nog Olivian! :)

Just nu sitter jag i en otroligt skön fåtölj, med ett glas äppeljuice & så klart körslaget i bakgrunden.
Jag är barnvakt ikväll, så det blir en hellugn kväll, så otroligt skönt.


Jag måste komma igång med träning, äta rätt, få i mig vitaminer & allt sånt.
Har verkligen kommit "ur takt" sen jag flytta, har inte riktigt kommit in i mina vanliga rutiner. . men jag SKA.
Tänkte att Anna-Carin ska pusha mig lite också, hon kör igång på tisdag med en PT, sen satsar vi mot 'fit for beach 2015.


 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.