C901 in my <3

2010-05-04
23:05:28


Jag är så jävla lycklig.
Min dag;
Åker till Täby, klipper mig, köper hårprodukter & får sedan för mig att gå in & prata med dom på the phone house om min mobil, (den var ju trasig, kunde inte ladda batteriet, kunde inte få teckning, den var helt enkelt död).
Killen där förklara mig att jag kunde pröva uppdatera mobilen genom datorn, dock var det ingen garanti på att det skulle funka, och att skicka iväg den kosta 1000spänn.
- Så jag åkte hem, kolla posten & såg att jag fått ett paker från USA, bilder kommer imorgon!!
Haha, tillbaka till min mobil, iaf jag gör som han sa & VIPS som det är, en halvtimme senare funkar min mobil & nu släpper jag den aldrig mer.

- JAG ÄLSKAR DIG, vill inte ta ett till steg utan dig - du & jag förevigt 


 
Kommentarer
mamma

Men va bra att du slapp lämna in den och att du är lika teknisk som mig ;)

2010-05-05 13:19:11

ÅH, äntligen :')

2010-05-05 16:22:56

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.