Tröttare tjej!

2010-05-08
16:39:47


Är galet trött. Kom hem halv sju imorse, spenderade hela natten i idolkön med Angelica & Vickan, dödskallt & svinhårt ;)
Sen när jag var mitt inne i min skönhetssömn ringer en viss Henri Y & berättar att han är i min hemstad, och undrar vad man kan hitta på, haha, och undrar om vi har något systembolag ;) haha. Göteborgare asså ; ) ofta man har systembolag uppe i Östersund liksom, där kör väl alla på HB? right.

Sitter hemma hos moster nu, Olivia säger att jag är tokig. . Jag fattar inte deeee.
Och snorungen har börjat svära asmycket med
"Det regnar jäääävligt mycket"
"Det är jäääääävligt kallt ute"
- Haha, sötnos! Man kan ju knappast hålla sig, hon betonar jääävlar & jäääävligt så roligt :) Haha.
Nu ska jag fortsätta mitt GossipGirl maraton, med mig själv.
- Tydligen blir det inget GG, ska laga middag ! CYA!


 
Kommentarer

Vi hittade bolaget, och vi fick även smacka på dunken senare under kvällen ;) Staden är godkänd (Y) :P

2010-05-09 19:39:52

snygg header :)

2010-05-09 20:05:51

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.