Nästa helg blir toppen!

2011-04-19
11:10:58


Godmorgon! Mår skit idag med, så jäkla typiskt. Drage på mig en förkylning oxå, verkligen superkul.

Något som är superskoj är att Ronja Ross med fam. kommer upp och bor hos oss några dagar. Den 29e kommer dom. Gud så jag längtar! 



Något som är mer galet än skoj är att jag fyller 20 snart oxå. Nästa lördag närmare bestämt. Heeeelt sinnessjukt om ni frågar mig. Känns som att jag hade min 18årsfest nyss, och nu ska jag fylla 20... Dessutom ha en liten underbar bebis i min mage, som alldeles strax vill komma ut 

När jag fyller år vill jag ha:
Tårta.
God mat (kanske grillat?)
Massa främmande
En one-piece
Och en massa skratt!
Bilder sen jag fyllde 18.


 
Kommentarer

DET MINNS JAAAG :D

jag lär ju jobba då :( men du får önska dig något från ditt hemland turkiet så köper jag det till diiig :)

2011-04-19 12:01:55

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.