Födelsedagsfirande & praktik

2011-02-16
14:37:47


Igår fyllde min fina svärmor år, så vi var in till stan & käka på Eastern, sen åkte vi alla hem till Thomas & JC och åt tårta. FY så gott det är alltså, jag är fasiken tårtgalen  Kollade även på en film, men trött & mätt som jag var - så somnade jag. Lika bra de, så jag var pigg i morse när jag skulle iväg på praktiken.
Appropå praktik, jag har ju praktik nu på ett dagis här i Aspås. Och gud vad jag älskar det. Alla barnen är underbara, personalen är superbra (då det är min mamma + en bra till) hihi. Trivs som fisken i vattnet.

Det är så skönt att slippa åka en buss i en timme på morgonen, sen behöva vänta flera timmar på stan sen när man ska hem igen, för dom går så sällan.

Dock gör min rygg ont, då det är småbarn som ofta vill bli buren. Men äh, bara att vänja sig ;)

 



 
Kommentarer

jobbar du med mina bebisar? :)

2011-02-16 17:45:05

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.