Dag 1 – Presentera mig själv.

2011-01-16
19:26:33


Jag en gravid 19-åring, med båda fötterna på benen (haha). Jag & min pojkvän bor tillsammans på mina föräldrars gård i en nybyggd lägenhet. Min humor är väl den sämsta i världen, och mitt tålamod är inte att leka med. Envis är väl mitt förnamn och lat är nog mitt mellannamn. Jag älskar att sitta vid datorn, läsa bloggar & pyssla med bilder i photoshop. Förut älskade jag att designa bloggar, men nu är jag måttligt less på det, vilket resulterar i fula designer.

Just nu går jag andra året på gymnasiet, med inriktning barn & fritid. Jag trivs bra, det går fina människor i min klass, och dom flesta lärarna är toppen.

I maj är min & Maths första barn beräknad, det är så otroligt underbart, och vi bara längtar så tills h*n kommer.


 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.