TACK TOVE! :)

2011-03-29
19:33:02


Igår var jag & Maths till Tove & Alex. Tove tog sig ann mitt hår, så nu ser jag någorlunda bättre ut ;) Vart verkligen asnöjd. Hädanefter kommer ingen annan att få röra mitt hår! :)






Sen idag så har jag varit på möte med skolan, gick jättebra & jag var jättenöjd när jag gick därifrån. Så från & med imorgon kör jag igång med hemstudierna, kommer plugga några ämnen hemma fram till att våran bebis tittar ut. Det känns så skönt, ni anar inte! tusen tack till min underbara mentor som hjälpt mig med detta! :)

JAG ÄLSKAR DIG 

Imorgon tänkte jag även lägga upp före & efterbild på min frilla. För idag blev det uppsatt, pga att jag sover så konstigt så jag vakna med värsta ruffset :)


 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.