måndag 5 november

2007-11-05
15:50:28


hejsan! hade ju praktik idag, var på dagis här i aspås
(: gick jätte bra, fick hålla i samlingen & läsvilan! skojigt.


guud vad det snöar oxå,  (: alldeles vitt, överallt! mysigt, tihi.

skulle vara med darling ikväll, men han är sjuk & jag vill inte bli smittad, så vi får ta det en annan dag ;pp

kommer sakna dig jätte mycket ikväll, hade sett fram emot att träffa dig, & så går du & blir sjuk - vilken stil ; ) hihi
fan vad jag älskar dig willy, du är så underbar <3<3<3


shit vad jag saknar line :/ alltså, hur ska jag klara mig utan dig i mer än 8 veckor ? :o helt sjukit ju :/ fast det kanske är bra, för då kan vi inte bli less på varandra ; ) hihi, inte för att jag tror att det skulle hända, iaf inte från mitt håll (;
du är min bästa vän, line erika olsson!




hejdå



image20



 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.