dålig uppdatering, iknow.

2008-04-23
22:47:29


dålig uppdatering pga fint väder (; lätt värt det. haha.
igår tog jag mig en tupplur när jag kom hem ifrån dagis, det var riktigt skönt.
somnade en sväng ute i solen och fick faktiskt massa färg i ansiktet, så nu ser det ut som att jag har massa med brunkräm ;p haha, men det har jag faktiskt inte, jag är naturligt brun. när jag vaknat for jag ner till ronja & david, maja var även där. jag, ronja & maja bestämde oss för att träna lite, så vi drog till gymmet & körde ett pass. & nu har jag massor med träningsvärk! haha, men värt det.

idag har jag varit en sväng till stan med mamma, pappa & ronja. vi handlade kakel till vardagsrummet ( det ska vara bakom kaminen ), vi bytte även ut handfatet som var sprucket. sen for vi & handla på matpriaten. innan vi skulle hem åkte vi och hälsade på min älskade älskling, det var mys. och han var duktig på jobbet (;

på fredag bär det av till sthlm, jag längtar såååå mycket! äntligen ska jag få träffa min efterlängtade kusin & min kära moster & rolle : ' D älskling funderar på att följa med och jag hoppas verkligen att det blir så! för annars kommer jag sakna honom massa! puss på dig darling.

nu ska jag göra mig i ordning för sängen, är sjukt trött.

image47
moster, olivia & rolle.


 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.