im walking on sunshine.

2008-08-04
23:56:48


- and dont it feel good?



idag har det inte hänt någonting! jag är så jävla less på att inte göra någonting, och ingen jävla sol är det heller. + att sommaren typ är slut nu? fyfan.


jag måste in till stan någon dag oxå, måste hitta något till bubben & ronja : / fan. känner att jag inte ens har råd med någonting. men, det får bli som det blir : )  någon som vill följa med så äre bara att säga till! : )


kanske turkiet med viktoria - hoppas hoppas hoppas! nu gäller det bara att hon får fram lite money : ) höhö.


fattar inte ens varför jag bloggar :s det är typ ingen som läser, och dom som gör det bryr sig inte ens. funderar på att lägga ner.

pusssssssss.
/em.


 
Kommentarer

Inte lägga ner bloggen.:( Jag läser och bryr mig massor! Puss från kussen

2008-08-05 15:41:14
marina

inte sluuuutaaaaa ! :(

2008-08-05 21:11:05

okejdå....

haha :D

pussssssssssssssssssss

2008-08-06 12:11:56

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.