i've got soul but i'm not a soldier.

2008-08-24
21:39:01


i wanna stand up, I wanna let go You know, you know - no you don't, you don't I wanna shine on in the hearts of men I want a meaning from the back of my broken hand
- i got soul, but I'm not a soldier




jag ska sova på elinas rum inatt, tror jag ska kolla på filmen lyrics and music med drew barrymore. hon är så bra! :)

eller så kollar jag på step up 2 the streets, men den vill jag se med älskling! : ) & du willy, jag tror jag har en med bättre kvalité nu! :D

jag vill egentligen se lucky you men den vägrar bli klar någongång! så det blir nog den första : )

10 orsaker att älska dig :
* du är en underbar person.
* jag kan lita på dig.
*
du gör mig lycklig.
*
du finns alltid för mig.
* att se dig gör mig lycklig.
* jag ser en framtid med dig.
* du kämpar för oss.
* du är gosig.
* du är super snäll.
* du älskar mig.
<3




det kommer att bli en kall och ensam natt känner jag på mig. så därför slänger jag in lite somriga bilder : )









ska sova om ett tag.
godnatt
/em.


 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.