make it mine.

2008-08-21
23:40:25


- gjorde om min blogg idag, vad tycker ni?

själv vart jag inte helnöjd med bloggen, vet inte riktigt vad jag ska göra heller, men kanske kommer på ngt nytt imorn.


just nu är jag hemma hos ronja & kikar på sex and the city. vi väntar på våra karlar som fixar med davids bil idag med. ronjas valp är såååå söt, hon håller på att lägga honom nu. + att hon är barnvakt så hon försöker att inte väcka dom oxå :) hihi.


någon som har sex and the city boxarna? måste verkligen se alla avsnitten.


idag har jag bara suttit vid datorn hela dagen, helt sjukt, men skönt.  vid halv åtta påminde mamma mig om att jag skulle jobba, det kändes lite jobbigt med kändes genast mycket bättre när älskling frågade om han skulle hjälpa till - du är så bra, shalalala. /v.

imorgon blir det andra bullar, senast nio ska jag vara uppe - ring och väck mig!



här busar ronjas valp hades med en annan valp.



/em.


 
Kommentarer

du vet vad jag tycker om färgen ;P men annars är den jättefin :D



jag kan ringa dig imorgon, ska upp halv 10 typ :) hoohooo

2008-08-22 00:20:48
Ronja

Haha det var inte lätt att försöka lägga en valp och inte väcka baren ;)

2008-08-22 08:36:59

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.