godmorgon sommarlov ; )

2008-06-12
07:16:47


äntligen är denna dagen här :') sommarloooov! och när skolan är tillbaka igen är skolan fylld med massa småettor ; ) haha. ne men faktiskt så ska det väl bli kul, antar jag. sötsandra ska ju börja där och dåni, då blir inte skolan säker en sekund till. haha.


ne men åter till idag, jag har redovisning klockan tio idag, ska redovisa om storsjöodjuret. vettefan hur det kommer att gå.. vet inte ens vilka som kommer att vara där och lyssna. kanske viktoria kommer, men antagligen inte  : (


betygen kan ju ta sig i röven, men jag antar att jag ska plugga upp dom till hösten, det vorde det bästa.. måste ha ny energi och orka nu! för det är inte ens roligt.. bara jag kunde ta mig upp på morgonen så skulle allt vara mycket lättare.


sov hos älskling inatt, myyysigt bubb <3 thank you.  
- jag älskar dig <3



 
Kommentarer

Söt blogg :)

2008-06-12 07:37:12
Jag och fotbollsspelarn http://tgif.blogg.se/

Hääärligt med sommarlov, jag vill också ha!

2008-06-12 08:10:33

Tackar tackar :)

Har du haft en bra dag, iofs dagen är ju inte slut men änsålänge?

2008-06-12 14:48:48

Grattis till sommarlovet, eller hur ska man säga? :P

Jodå, bara bra dock har det regnat från och till hela tiden >__<

2008-06-12 15:35:14

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.