önsjön.

2008-05-24
17:47:03


jag & elin tog en sväng med mopparna till önsjön. vi klättrade upp i hopptornet och satt där å fika (:
supermysigt faktiskt. det har varit strålande sol hela dagen, så nu har jag faktiskt varit ute! :D haha.

när vi kom hem åkte vi till nyhuset, vi satt först bara å prata, sen kom vi på att vi skulle ta upp våran studsmatta dit, haha.
så vi gick ner hit, rullade studsmattan ( det var SKITjobbigt! ) en bit, tills den gick sönder, haha. sen tog vi av alla ben och bar upp den. skit tungt, men vi klarade det. det var fan som ett helt träningspass, plus att det tog typ fyrio minuter, på typ 300meter :P haha.


jaja, nu ska jag gå ut och sätta mig i solen, i jämtland ; ) wiie.

sadh         hsae        erkj


 
Kommentarer

Mysigt! Själv har man suttit hemma hela dagen :D

2008-05-24 19:51:28

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.