utmaning.

2008-05-08
13:26:11


SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!
Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.


DIG:
1. Hur lång är du ? 163 cm.
2. Vad vill du bli när du bli stor? Helst vill jag bli frisör eller makeupartist, men blir nog ngt med barn.
3. Vad pluggar du ? går barn&fritid, men ska nog plugga vidare sen till typ barnläkare.
4. Har du långt hår ? till booobisarna ; )
5. Vilken hårfärg har du ?  mörkbrunt.
6. Sminkar du dig ? jarå, när jag orkar ( inte så ofta )
7. Har du haft sex senaste månaden? Japp.
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ? vita björnborg trosor, svart bh.
10. Har du kysst någon idag ? Ne.

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop ?
jepp.
2. Vem är bäst, mamma eller pappa ? bååda. <3
3. Hur många syskon har du ? 2
4. Vad är det senaste du sa till din mamma ? hm, " okej, vad bra. heejdå. "
5. Vilken mat lagade din pappa senast ? Tortilini ( svaning? )
6. Hur många ställen har du bott på ? Krokom ( tills jag var 1år ) sen aspås.
7. Vem i din familj stör du dig mest på? ingen. <3
8. Vilken familjemedlem är snällast ? jag =! haha, ne men det vet jag inte.
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? hm, det vet jag faktiskt inte.


KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis ?
Igår.
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? ehm, kommer inte ihåg : o . men annars hos willyyy <3<3
3. Har du kysst nån kompis ? ne.
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ? yes.
5. Vem har du varit kompis med längst ? carro <3 ronja och mathilda.
6. Vem känner dig bäst ? willy
7. Längsta tid du varit osams med en kompis ? vet inte.
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? ne, men skulle säga vad jag tycker om den fråga.
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ? neee :D

KLÄDER:
1. Vad har du på dig nu?
mjukisbyxor, t-shirt, trosor, bh.
2. Har du bytt om idag ? jepp.
3. Favorittröja ? maassor :)
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet ? jeans som sitter bra.
5. Har du gett bort kläder nån gång? japp.
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång ? det händer.
7. Har du handlat kläder via internet ? ajjemen.
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång ? haha, kanske för nå år sen ?
9. Fulaste plagget andra könet kan ha ? på tok för långa tröjor.
10. Vad använder du för skor ? vanliga skor. ( ibland klack )


VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar ? gör jag väl.
2. Klä dig annorlunda ? klart jag vågar, men vill inte.
3. Vara dig själv ? absolut.
4. Visa dig i bikini/badbyxor ? nja, helst inte.
5. Fisa inför din pojk/flickvän ? haha, nja.
6. Pierca dig ? muuums!
8. Ha sex på offentlig plats ? vågar ja, men vill nej.
9. Vara omogen ? haha, alltid! :D
10. Äta småkryp ? där går fan gränsen.


SKOLAN:

1. Vad heter din skola ? östersunds gymnasieskola.
2. Vad heter din favoritlärare ? ingen.
3. Vad är ditt favoritämne ? inget.
4. Snyggaste läraren på skolan ? uuuusch!
5. Har du bra betyg? nje.
6. Tråkigaste ämnet ? alla!
7. Har du skolkat mycket senaste året ? mjo.
8. Har du fuskat på prov ? tror så.
9. Hur tar du dig till skolan ? buss.
10. Har du gjort mer än kyssas med någon när du vart i skolan ? ne.

            


 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.