godmorgon.

2008-11-18
09:24:01


den här veckan är inte som alla andra veckor. alla är nere.
det som har hänt är ofattbart, jag varken kan eller vill förstå. jag tänker på alla anhöriga och beklagar.
vila i frid shira, alexander & fredrik (f)



nu sitter jag på skolan, viktoria har försovit sig : (


jag har sovit hos ronja dom senaste nätterna, hon vill inte vara själv. jag förstår henne. vi har kikat på andra avenyn, nu är jag bara 20 avsnitt efter ;)
- gosh vad jag har saknat det!


jag saknar sunniva.



tack för att du finns maths, <3


whip me,spank me
tell me what you want me to be
call me,your bitch
am i just a sucker but i`m so rich
i like,pain too
i can hurt your nipples and it`s all for you
bring me more pain
wonder why my buddies call me insane


/em.


 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.