tom & jerry kex.

2008-11-01
14:24:45


♥    brist på ord.


tog tio över åtta bussen in till stan, träffade viktoria på busstorget. sen vandrade vi till österäng, hem till cheri. men det var lite läskigt folk där, så vi gick upp till någon annan fest & där var det ASmycket folk. å så vare nån jävla brud som flög på marielle utan anledning.

det blev lite kaos, så vi gick till någon fest vid 11an. sen blev det akuten & fick ett roligt samtal av vincent! : )
vincent - var är du?
emma - jag är på akuten, jag har blivit nerslagen & våldtagen.
vincent - VA?! ÄR DU SERIÖS?!
emma - ja, jag är seriös.
vincent - men vafan nu gråter jag ju oxå, utanför g3.
emma - haha, oj förlåt, jag har inte alls blivit det.
det VAR kul jag lovar.


sen hitta vi elin, ida & linnéa.



nu sitter jag & viktoria inne på maths rum & datanördar. eller... jag gör.
vincent & maths kollar på tv.
nu vet ni det oxå :)





DU kan ta dig i röven, jag VILL inte ens vara hos dig.
/em.


 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.