åhnej.

2008-10-07
23:02:38


- världens sämsta på att uppdatera!   jappjapp, det är jag.


jag, mia & carmen hyrde filmen varg.. jag tyckte inte den var så jätterbra,men mia satt & grätt en skvätt på slutet ; ) 
filmen slutade ju bara, hallåååå ? :D 


igår var jag faktiskt duktig & var på skolan heeela dagen lång.
vi hade uls hela dagen, & vi skulle skriva en barnbok. jag & viktoria kom på vääärldens bästa, jag lovar: ) ni alla kommer väl att köpa den när den kommer ut ? ; ) hihi - we are sooo gonna be rich - biiitch.


boken heter iaf  
" på äventyr med ankan & grodan 
rädda dammen "


sen igår så köpte jag hårfärg, skulle färga håret brunt. men jag jobbade så sent, så jag skulle behövt vara vaken hela natten & fixat om jag hade gjort det igår, så jag gjorde det ikväll : ) det blev jättemörkt, så imorgon slänger vi i lite ljusa slingor med : )

maths följde även med mig hem igår, då blev jag glad (:
& han gjorde även elina glad, för han lånade ut 700kr så hon kunde köpa sin kära dunjacka oxå : )


idag åkte jag in till stan med tjugo över tio bussen. jag, viktoria & maths gick på krikelin och käka vårrullar, inte så jätteäckligt faktiskt : )


jag har jobbat idag, som vanligt... jag & ronja har tänk att vi ska jobba varannan dag,så jag inte känner mig överstressad hela tiden. & då kan jag även sova hemma en dag & nästa i stan : ) då blir alla nöjda & glada, right? : )


tack fastermaria som färga mitt hår! : )


nu har ni fått veta allt + lite till.




jag älskar min lillasyster <3



nu ska jag lägga mig. innan en ny hostattack kommer tätt inpå mig, blir ju nästan rädd.
godnatt
/em.


 
Kommentarer

sv: sötnos!!!



det är bra. inte jobba varje dag, då blir man dum i huvudet för att man är så stressad.

2008-10-08 09:00:56

Det känns som om alla har någe annat att göra, men oftas så är dom med sina pojkvänner.

2008-10-08 09:25:02

Men Sandra har jag frågat vad hon ska göra och då ska hon alltid vara med Emil och dig brukar jag inte få någe svar.

2008-10-08 16:15:29
Mathilda

Jag skickade smsa till dig nu i veckan och jag har inte fått någe svar.

2008-10-08 18:08:53

då skulle jag bli himlans glad! :D

& jaa maths gjorde mej verkligen glad.



jag älskar dig mer.

<33

2008-10-08 21:54:52

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.