fin främmande!

2009-04-21
15:07:32


Imorse klockan åtta var jag på röntgen. Läskigt var det, men baby är så snäll som följer med mig! :)
Jag röntgade bihålorna, så det var inte allvarligare än så. 
Sen pratade jag med min läkare. Jag ska få någon apparat som ger mig typ luftfuktighet i lungorna.
Det finns en superstor som går på el, och en liten som går på batteri.
Det dåliga är att den lilla är myyyycket dyrare. Jaja, jag får väl ta å bli rik eller nånting.

Ikväll ska jag få sällskap av Sanna. Det blir fett med niiiice. Men sug att man måste jobba.

Nu är det bara några få pluttdagar tills jag blir en stor tjej.
Alla som inte har ngt för sig på sista april kan ju ta med sig ngt att grilla & dricka till Aspås och fira min födelsedag! :)

Har även gjort om min blogg för 284600gången idag. Bleaaaaaaah.

Hjärtat - jag älskar dig. Youknow.



 
Kommentarer

åh, fira din födelsedag ?:) <3

2009-04-21 16:23:18
Faaaaster :)

Min lilla skiiit e stor nu ;)

2009-04-21 17:32:51

aawwwh, jag vill grilla =D

2009-04-21 20:05:22

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.