Filmtips #1

2009-11-19
09:38:05


Eftersom man inte har ngt liv här på kvällarna kollar jag & Eveliina en hel del på filmer.
Just nu håller vi på att kolla igenom alla Johan Falk filmer, vi har nog bara 1 kvar tror jag.

Men iallafall så kollade vi på VÄRLDENS roligaste film för någon dag sen, måste verkligen rekomendera den till alla!
Miss march heter den, tänkte berätta lite om den..

En ung man vaknar upp ur en fyra år lång koma. Väl vid uppvaknandet får han höra att hans favorittjej från high-school har gått och blivit en centerfoldtjej i världens mest kända herrtidning, Playboy. Han och hans sextokiga kompis bestämmer sig för att åka igenom hela USA för att planka in på en fest som hålls på Playboy mansion.
( jag har aldrig skrattat så mycket åt en film tror jag, den slog till och med yesman! )



 
Kommentarer
erikasaknaremma! http://emmalinde.blogg.se/

hur har det gått med bilen?

2009-11-19 13:22:50

haha, den filmen måste jag se!! :D

2009-11-19 17:40:04

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.