Inte svinis - tack..

2009-10-19
11:51:47


Jag fick sovmorgon imorse. Eftersom jag var sjuk igårkväll.
Eveliina har svininfluensa (på riktigt), så jag är superrädd att jag oxå ska få det.
Pappan i familjen är oxå hemma & är sjuk idag, så vi båda är lite rädd för svinis.


Jag längtar tills på lördag, då jag antingen åker hem eller till Stockholm. Funderar på att åka dit på lördagen, å sen hem till Aspås på måndagen :) Måste ju få träffa min lilla stora bebis, moster & Rolle :) Kanske klämma in lite Sunniva med, om hon inte är Svinis..

Nu ska jag vika tvätt, sen krypa ner i min säng & bli frisk.

Lite bilder sen i fredags hos Malin;




 
Kommentarer
mamma

du får inte åka till s-holm för du har bara sommardäck ;)

2009-10-19 13:45:00
Stefan Falkelind http://falkelind.blogg.se/

Hoppas verkligen att du inte får svinisen. Jag håller tummarna.

2009-10-20 19:34:52

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.