Träningsvärk, städning, middag hos Malin - perfect friday.

2010-01-29
08:38:23


Snacka om trögstartad morgon!
Sitter fortfarande i min säng, behövde inte följa till skolan idag, så lär väl sitta här med mitt kaffe ett tag till.
Ska börja städa huset, har förberett lite, dock inget som kommer göra nån skillnad - typ.
Har även lite träningsvärk sen igår. Jag och Ews var på bodypump . Hejja tjejer!!
Måste bara klargöra en sak för er (och mig själv).
Bloggen har blivit helt värdelös, då mitt liv inte går som det är tänkt så hamnar den åt sidan.
Men jag ska skärpa mig, och det börjas idag, för om jag får tid ska jag göra en ny design.
Ha en fin dag, jag saknar er!


 
Kommentarer
Anonym

men man behöver inte en ny design varje gång man ska uppdatera ;) puss på dig

2010-01-29 12:49:56
mamma

man behöver inte byta design för att uppdatera ;) puss på dig

2010-01-29 13:12:12

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.