Tiden går för snabbt!

2011-02-16
21:08:52


Nu har min lillasyster kommit hem från Lanzarote. Hon hade inte tänkt ge mig någonting,  men jag snodde åt mig en scarf ;) Dom hade iaf haft det jättebra, och hon var brun oxå, supertrist för mig..

Och appropå ingenting. Fan vad tiden går snabbt! Igår gick jag in i vecka 25+0. Olivia fyller snart 3. Jag och Maths har hängt snart 3år. 1år sen jag flytta från Norge. LillGurra är snart 3månader. Jag fyller snart 20. Elina fyller snart 18. Erika fyller snart 15. När hände allt detta? Sen när gick tiden så här snabbt?
Nyss var du såhär liten snuttan!


 
Kommentarer
Anonym

jag hade ju visst tänkt att ge dig ngt men eftersom att jag inte hittade ngt till erika så fick du den inte! :p tjuv.

2011-02-17 12:45:15

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.