Dag 6 – Min dag.

2011-01-25
16:45:41


  Min dag började med att stressa mig ur sängen och sedan åka mot storsjöbadet där vi hade våran första lektion.
Det var najs, jag älskar att bada. Dock var det väldigt kallt i vattnet och så fick jag ont i benen, men det var det värt.
Det som var skönast var att det bara var jag, Linnéa, Natta och två till där.
 
Sen tog vi en långlunch, åt något kött & potatis med sås, så himla gott var det.
Näst på schemat stog Arbetssätt & lärande - med BF1orna. Sug min k*k säger jag bara,jag vill inte! Tur att läraren var toppenbra och att Frida oxå ska läsa den kursen med mig. Vi fick sluta en timme tidigare, så jag hann med halvtrebussen hem.
Så nu sitter jag här & väntar på att älsklingen kommer hem, förhoppningsvis har han med sig semlor till mig! :) hihii.
Sen ikväll ska vi bara ta det lugnt, och mysa framför tvn, min skatt & jag ♥



 
Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback


  Presentation av dig själv här.